IMG Tool v2 hasznlata
|
Indts
A letlts utn valamilyen tmrt programmal csomagoljuk ki a .zip fjlt. Ezek utn az IMGTool.exe-re kattintva elindthatjuk a programot. Els indts utn a program okosan figyelmeztet minket, hogy a fjlokrl ksztsnk biztonsgi mentst, mieltt fellrnnk. Ezutn megjelenik a program fablaka.
Importls
A File > Open mvelettel megnyithatjuk a .img kiterjesztseket. A San Andreas moddingolshoz neknk a gta3.img fjlra van szksgnk. Jelen esetben ez, alapban az albbi helyen tallhat: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/models/gta3.img. Ezek utn megnylik a gta3.img tartalma. Nzzk meg a letlttt jrm kt fjljnak nevt (pl.: sabre.dff, sabre.txd). Visszatrve az IMG Tool-hoz az Edit > Find paranccsal elszr keressk meg, mint a pldban is tallhat sabre.dff file-ot. Utna a Commands > Rename paranccsal fellrhatjuk a file-t (a plda alapjn a sabre.dff file-ot, pldul sabre-old.dff nvre). Ezutn a Commands > Add mvelettel betallzhatjuk a letlttt jrm file-jt (a pldban az j sabre.dff file-t). Ha mindent jl csinltunk, ezutn lthatjuk a rgi (tnevezett) s az j file-ot. Az IMG Tool-os moddingols mvszete ebbl ll! Figyelem! A sikeres beimportlshoz a .dff s a .txd file-t is hozz kell adni!
| |